Tevreden klanten

woensdag 04 september 2019

Natuurlijk heb je als doel bij een samenwerking, dat je als klant en leverancier blij van elkaar gaat worden. Dat de samenwerking datgene voor beiden gaat brengen, wat je voorafgaand beiden voor ogen hebt. De praktijk moet het uitwijzen.

Hoe tof is het dan ook, dat ik nu na 4 jaar ondernemen kan zeggen, dat ik alleen maar met super tevreden klanten heb gewerkt en nog steeds werk. Doelen die van te voren besproken worden, zijn ruimschoots gehaald en samenwerkingen hebben een mooi begin en ook eind.

Ook niet onbelangrijk is dat mijn klanten ook loyaal naar mij toe zijn; op tijd mijn facturen betalen, hun vertrouwen aan mij geven en volledig openheid van zaken geven; alleen dan kun je ook echt samenwerken.

Om tevreden klanten te hebben en te houden is het noodzakelijk om net even een stapje extra te zetten én echt op de stoel van de klant te gaan zitten……

Op naar nog heel veel tevreden klanten in de toekomst!